Welcome To My LongHouse

Sounds Of My Heart

Tuesday 27 March 2012

my hari tua suda

saat jam menunjuk jam 12 malam ni,maka aku telah mencapai satu tahap umur yang baru...21 tahun beb...aku tidak mengharapkan ada sambutan yang meriah...kerana aku tidak pernah merayakan ulang tahun.cukup la bagi ku bila teman2 mengucapkan selamat..orang yang pertama wish pada tahun ni,bestfriend ku msa sekolah menengah dlu,...wish dia menyebabkan ku berasa terharu..walaupun dah x jumpa sejak habis SPM tp dia tetap ingat aku..kawan2 pun ramai juga yg wish..huhuhuhuhu...terharu nya bila da org ramai yg wish ni.mau jatuh suda air mata q...huhuhu...sensitif nya hati ku mlm ni..bday q jga sama dgn bday adek aku jga..oleh itu,ku berasa sedih ni...besok saja la aku ucap tuk dia...gembira nya campur terharu mlm ni..byk sgt2 org yg wish...<3<3<3....tiba2 rindu ngan family...(T_T) 


*p/s tuk dri ku..aku dh dewasa jd aku akn berusah tuk jadi lebih baik..agar aku mampu menggapai apa yang aku impikan selama ni..aku jga berharap agar satu masa nanti aku bole menjadi seorang pnulis novel yg berjaya..<3<3<3...

No comments:

Post a Comment